KM 2020 9 Januar
- Kategori: Styre
- Skrevet av Rolf Livendahl
Velkommen til klubbmesterskapet 2020.
Vi har hele 62 påmeldte og det gav oss litt hodebry da de fleste vil spille i 12 manna gruppene.
Vi opprettet da en ekstra gruppe "D".
I tillegg så måtte vi flytte ned 4 spillere til konrad guppen"E".Håper på forståelse her.Det er ratingen som avgjør disse tingene.
Gruppe A-B-C-D har alle 12 mann.
Gruppe "E" Konrad har nå 14 mann.I konrad gruppa så kan man få lov til å spille uansett om man er påmeldt eller ikke.Bare mørt opp for registrering senest 1830 eller gi beskjed om sen ankomst til undertegnede. 97687051.
Et ønske fra oss,de som vet at de har forfall.Hadde vært fint om dere og kontaktet motstanderen selv for ev.å avtale når dere ev.kan spille.Vi kan bruke Lisleby samfunnshus de 2 siste Tirsdager i måneden.Selvfølgelig må undertegnede ha beskjed om forfall og ev ønske om å spille Tirsdager.
Vel møtt ikveld
Rolf






