Hjemmesida trenger flere bidragsytere
- Kategori: Annet
- Skrevet av Helge Jansson

Hjemmesida er nå i hovedsak drevet av Thorbjørn Skaug. All ære til han for det, men det trengs nytt blod.
Klubben har fått en rekke nye, entusiastiske, unge medlemmer. Er det ikke noen blant disse som har skrivekløe? Med litt opplæring kan de sikkert bidra.
For øvrig ønsker jeg alle sjakk venner en god jul og et godt nytt sjakkår. Mange vil sikkert følge sjakksendingene i romjula.






