Hvordan skal en sjakk-klubbside være ?
- Kategori: Annet
- Skrevet av Thorbjørn Skaug
arts-bubble.dk
Hvordan skal en klubbside for en norsk sjakklubb være, og ikke minst, ikke være ?
Det finnes vel ingen bestemte regler for dette, så her blir det mest tale om meninger.
Jeg inviterer til at de som måtte ha en oppfatning om dette legger det ut som kommentar her.
(Som kjent er det fullt ut mulig å kommentere uten å måtte logge seg inn).
Slik situasjonen er for tiden har vi én offisiell klubbside (fss.no) samt en side på facebook.
Hva slags innhold passer på klubbsiden ? :
* Partier
* Oppgaver
* Sjakkrelaterte artikler (f.eks, historisk stoff)
* Terminliste
* Resultater
* Rundeoppsett (hvem skal spille mot hvem)
* Bilder / illustrasjoner
* Andre ting (eksempelvis julekalender, etc)
* Omtale av enkeltpersoner (i og utenfor klubben)
* Skal vi ha 2 sider slik som nå, en her og en på Facebook ?
* og så videre, osv
Igjen, skulle du ha en mening om dette, vær så snill å legge det ut som kommentar her på siden.
Alle kommentarer er velkomne. Du trenger ikke være medlem i FSS for å ytre din mening.






